Termeni și condiții

TERMENI SI CONDITII

1. INTRODUCERE

TERMENII SI CONDITIILE generale de vanzare  se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre SC Banyo Design Shop SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Str Baia Mare, Nr.2, Bloc 4, Sc A, Sector  3, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/8233/2015,  cod unic de inregistrare fiscala RO 34738429, prin intermediul magazinului virtual www.sanistore.ro catre Cumparator.

Va rugam sa cititi acesti termeni si conditii cu atentie pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului. Utilizarea acestui site implica acceptarea tacita a termenilor si a conditiilor de utilizare prezentate mai jos, care reprezinta intelegerea (contractul) dintre parti.

In calitate de autor/ proprietar/ administrator al site-ului www.sanistore.ro, BANYO DESIGN SHOP  isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestuia, precum si Politica de confidentialitate, Termenii si conditiile de folosire, fara o notificare prealabila. Astfel, va rugam sa vizitati periodic aceasta sectiune pentru a verifica termenii si conditiile pe care ati agreat sa le respectati.

Vanzator – societatea comerciala BANYO DESIGN SHOP SRL.

Cumparator – persoana fizica care are varsta peste 16 ani  sau persoana juridica sau orice entitate care isi face un Cont in Site   efectueaza o Comanda in Site sau telefonic.

Client – persoana fizica care are varsta peste 16 ani , sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Sanistore (telefonic, electronic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre www.sanistore.ro  si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani  sau persoana juridica inregistrata pe Site, care prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii. 

Cont – sectiunea din site formata dintr-o adresa de email si o parola care permite Cumparatorului/Utilizatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul acestuia in site (comenzi, facturi proforme, adrese de livrare, etc.)

Favorite – sectiunea din Cont  care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Bunuri si Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Site – magazinul online gazduit la adresa web www.sanistore.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si/sau Servicii de pe site.

Avans – Procent intre 5-100% din valoarea comenzii, perceput in cazul comenzilor speciale, a importurilor de produse care nu sunt in stoc permanent.

Bunuri si servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului ca urmare a comenzii.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator fara prezenta fizica a niciuneia dintre parti. Acesta se considera incheiat in momentul confirmarii de catre Vanzator a comenzii prin confirmarea disponibilitatii produsului. Confirmarea va fi transmisa fie prin email, fie telefonic de unul dintre operatorii magazinului online.

Continut – Toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic. Continutul oricarui email trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice sau orice alt mod de comunicare disponibil, fie direct, fie prin reprezentant. Informatii legate de Bunurile si Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada. Date referitoare la Vanzator, detalii de contact sau de identificare juridica. 

Recenzie/Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative si de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la 1 stea, la 5 stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna recenziei scrise de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.

Document – Prezentele Termene si Conditii.

Comunicari Comerciale – Orice tip de informare trimisa (cum ar fi: email/SMS/telefonic) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea  “Cont/Favorite”, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Sanistore, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Specificatii – Toate specificatiile si/sau informatiile suplimentare si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

2. CONFIRMAREA, PRELUCRAREA SI FACTURAREA COMENZILOR

2.1. In momentul plasaarii unei comenzi in magazinul online, Cumparatorul transmite Vanzatorului intentia de a achizitiona bunuri si servicii prin intermediul Site-ului, exprimand in acelasi timp acordul cu inregistrarea unui cont pe adresa de email specificata si cu metoda de comunicare electronica prin intermediul email-ului si / sau telefonic.

2.2. In momentul crearii unui cont in magazinul online al Vanzatorului, clientul declara pe propria raspundere ca datele personale inregistrate in respectivul cont de client sunt reale si corecte. Aceste date vor fi folosite de Vanzator pentru facturare.

2.3. Receptionarea unei comenzi in sistemul magazinului online este notificata Cumparatorului printr-un mesaj automat care contine un numar de inregistrare, are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic. Comanda intra in procesare si, daca este acceptata, Vanzatorul va trimite Cumparatorului prin email sau telefonic o notificare de facturare si una de livrare.

2.4. Momentul trimiterii notificarii de facturare este momentul confirmarii comenzii si, implicit, momentul incheierii contractului la distanta. Orice discutie telefonica, prin email sau pe alte cai, cu reprezentantii Vanzatorului, anterioare notificarii de facturare, nu constituie acceptari ferme ale comenzii.

2.5. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

2.6. Pentru fiecare comanda confirmata Vanzatorul va emite Cumparatorului o factura fiscala corespunzatoare pentru bunurile si serviciile din comanda. Cumparatorul are obligatia de a furniza toate informatiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislatia in vigoare.

2.7. Prin crearea unui cont inainte sau in momentul plasarii unei comenzi, Cumparatorul isi exprima acordul sau pentru a primi comunicari comerciale electronice din partea Vanzatorului pe adresa de email furnizata.

2.8. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi ridicate din showroom-urile Sanistore preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 72 (saptezecisidoua) de ore de la confirmarea comenzii si a disponibilitatii de catre un reprezentant al Vanzatorului prin intermediul postei electronice/sms/telefonic. Dupa expirarea celor 72 de ore, este posibil ca pretul sa sufere modificari, iar produsele sa nu mai fie disponibile.

2.9. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

2.10. Informatiile prezentate in site, precum preturi, stocuri, sunt considerate Oferte. Prin plasarea unei comenzi, cumparatorul accepta oferta, insa incheierea contractului la distanta se va face cum este indicat in pct 2.4.

2.11. Factura proforma este fie documentul primit de cumparator pe email dupa plasarea comenzii in site, fie documentul transmis manual de catre un operator al magazinului pentru comenzile de produse care nu se regasesc in oferta online. Factura proforma nu este un document fiscal si nu tine loc de factura fiscala care se livreaza fie impreuna cu coletul, fie prin email dupa expedierea comenzii.

2.12. Notele de transport (awb-uri sau avize de expeditie) sunt documente care insotesc coletele livrate prin curier rapid sau curier propriu. Ele nu reprezinta documente fiscale si nu tin loc de factura fiscala.

2.13. Certificatele de garantie (unde este cazul) insotesc produsele in momentul livrarii. In caz contrar, poate fi apelat departamentul de relatii cu clientii pentru informatii suplimentare.

2.14. Toate detaliile unei comenzi pot fi urmarite de Cumparator in contul sau de client.

2.15. Cumparatorul poate anula o comanda inainte de a primi mesajul de facturare, prin transmiterea unui email catre office@banyodesign.ro

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator. Pentru motive justificate Sanistore.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Sanistore.ro. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Sanistore.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta  sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.3. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, Sanistore.ro isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

3.4. Sanistore.ro poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Sanistore.ro are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Utilizatorul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii Sanistore.

3.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia/descrieri/specificatii/etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.9. Dupa achizitionarea unui Bun si/sau Serviciu, clientului i se poate solicita inscrierea unei Recenzii (review) legat de bunul/serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul poate contribui la informarea altor posibili Utilizatori/Clienti/Cumparatori de pe site. Vanzatorul nu este responsabil de informatiile cuprinse in Recenzii.

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

4.1. Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Sanistore.ro, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

5.2. Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Sanistore, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Sanistore asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Sanistore.

5.3. Orice continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizarea specific si valid incheiat intre Sanistore si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Sanistore cu referire la acest Continut.

5.4. Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

5.5. In cazul in care Sanistore ofera Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, confirm conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Sanistore pentru respectivul Client/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice alt mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

5.6. Niciun Continut transmis catre Client/Utilizator/Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Sanistore si/sau al angajatului/prepusului Sanistore care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

5.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

6. COMANDA 

6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una din modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

6.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Sanistore, in cazul platii online;

6.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

6.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:

  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese

6.6. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata prin restituire/virement bancar in contul din care  a fost efectuata plata sau prin restituire numerar in showroom. 

6.7. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

6.8. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului/Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul/Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului. 

6.9. Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

7. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

7.1. Nu se asigura drept de retragere decat pentru clientii/cumparatorii persoane fizice.

7.2. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

7.2.1. Contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;

7.2.2. Furnizarea de bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea lor pe parcursul perioadei de retragere.

7.2.3. Furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar.

7.2.4. Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid.

7.2.5. Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;

7.2.6. Furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

8. PRETURILE, STOCURILE SI ALTE INFORMATII DESPRE PRODUSE

8.1. Toate preturile prezentate in cadrul magazinului online includ TVA si Timbrul Verde. Preturile nu includ cheltuielile de livrare, cu exceptia cazurilor in care se specifica acest lucru pe pagina produsului.

8.2. O parte din preturile afisate pe site se calculeaza pe baza unei formule ce are la baza pretul preluat automat din listele furnizorilor. Desi magazinul online face eforturi majore de a lista preturile corect, exista posibilitatea ca un numar mic de produse din catalog sa aiba preturi gresite. Pentru aceste produse, daca pretul corect este cu cel putin 20% mai mare decat pretul listat in catalogul nostru, ne rezervam dreptul de a va contacta personal sau de a va anula direct comanda.

8.3. Informatia de stoc este vizibila in pagina fiecarui produs.

8.4. Produsele cu status „In stoc” se afla fizic in depozitul Sanistore. Pentru aceste produse informatia de stoc se actualizeaza in timp real. Exista un numar de produse aflate in showroom-urile Sanistore cu scop de prezentare (sub 1% din totalul produselor listate pe site), pentru care scaderea stocului nu se face automat in afara orelor de program. Pentru aceste produse, disponibilitatea va fi anuntata de operator la momentul confirmarii comenzi.

8.5. Produsele „Precomanda” nu se afla in stocul magazinului online si nici in stocuri localizate la nivel national. Vom incerca sa aducem produsele respective pe comanda speciala, durata acestui proces fiind in mod uzual, de aproximativ 15 zile lucratoare. Termenul corect de livrare va fi anuntat de Operator ulterior confirmarii comenzii, in functie de confirmarile primite de la producator.

8.6. Produsele afisate pe site cu starea de stoc „In curand” sunt produse nou lansate si urmeaza a fi comercializate in curand.

8.7. Alte informatii despre produse (textele, denumirile si descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile, etc.) sunt completate in site in colaborare cu reprezentantii producatorilor/furnizorilor produselor listate si pot fi incomplete din motive legate de spatiu si/sau structura informatiei primite. Din aceste motive, Vanzatorul nu isi poate asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.

8.8. Vanzatorul si furnizorii sai isi rezerva dreptul de a modifica specificatiile tehnice ale produselor fara o notificare prealabila.

8.9. Imaginile produselor sunt prezentate in cadrul magazinului online cu titlu de prezentare si pot fi diferite fata de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).

9. CONFIDENTIALITATE – PUBLICITATE

9.1. Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai si doar in conditiile mentionate in prezentul Document pentru executarea contractului/Comenzii.

9.2. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Client/Cumparator cu privire la Contract/Comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

9.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. Vanzatorul nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

9.4. Prin inscrierea in baza de date a Sanistore.ro, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul isi oferta consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri, furnizori de servicii de marketing, agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru, alte companii cu care Sanistore.ro poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata Bunurilor si/sau Serviciilor, etc.

9.5. Comunicarile Comerciale Sanistore.ro sunt transmise prin intermediul partnerilor specializati si agreati de Sanistore. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

9.6.  In momentul in care, Cumparatorul/Utilizatorul/Clientul isi creeaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de comunicari comerciale. Cumparatorul/Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:

  • prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator; sau
  • prin contactarea directa a Vanzatorului pe email la adresa office@banyodesign.ro.

9.7. Renuntarea la primirea Comunicarilor Comerciale nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

10. FACTURARE – PLATA

10.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.sanistore.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in confirmarea comenzii, fie in email-ul transmis de catre Vanzator, fie telefonic de catre un reprezentat al Vanzatorului. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile/Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

10.3. Vanzatorul nu este responsabil pentru informatiile gresite de facturare transmise de Cumparator.

10.4. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Sanistore in format fizic atasata coletului cu produsele comandate, sau electronic prin posta electronica, la adresa de email mentionata de Cumparator in Contul sau.

10.5. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

10.6. Prin transmiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin transmiterea acestora prin intermediul postei electronice, la adresa de email mentionata in Contul sau.

10.7. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: office@banyodesign.ro.

10.8. Clientul/Cumparatorul plaseaza Comanda si alege modalitatea de plata Card de credit sau de debit datele cardului de plata al Clientului/Utilizatorului/Cumparatorului nu vor fi accesibile Vanzatorului si nici nu vor fi stocate de Vanzator sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor. Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este NETOPIA FINANCIAL SERVICES SRL, inregistrata in Registrul Comerțului sub numarul de inregistrare J40/12763/2020, CUI RO43131360, avand sediul social situat in Bd. Dimitrie Pompeiu nr. 9-9A, Iride Business Park, Cladirea nr. 24, camera 4A, et.4, Sector 2, Bucuresti.

10.9. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.

10.10. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

11. LIVRAREA BUNURILOR

11.1. Vanzatorul se obliga sa livreze bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator, prin curierii propri, prin serviciul de curierat al unui alt furnizor agreat de Vanzator sau ridicarea din showroom, conform optiunii Cumparatorului.

11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare – note de transport (awb/aviz de expeditie).

11.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si/sau Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

11.4. Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 5.000 lei care contin produse vandute de Sanistore.ro, cu exceptia comenzilor care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit. 

11.5. Taxa de livrare pentru comenzile care contin produse vandute si livrate de Sanistore.ro este calculata in functie de localitate si in functie de volumul produselor din comanda si este comunicata in momentul confirmarii comenzii si, implicit, in momentul incheierii contractului la distanta.

11.6. Livrarea in showroom este gratuita pentru toate comenzile plasate direct in showroom, precum si pentru comenzile plasate online sau telefonic de catre Utilizator/Client/Cumparator.

11.7. Pentru ridicarea comenzii din showroom adauga produsele in cos si selecteaza modalitatea de Ridicare personala din showroom.

11.8. Produsele in stoc comandate cu Ridicare personala din showroom pot fi ridicate astfel:

  • a doua zi in cazul comenzilor plasate de luni pana vineri pana in ora 15:00
  • marti in cazul comenzilor plasate de vineri dupa ora 15:00 pana luni, ora 15:00

12. AVANSUL

12.1. Avansul este cuantumul achitat de catre client in una din urmatoarele situatii:

12.1.1. Produsul comandat va intra in productie conform specificatiilor clientului.

12.1.2. Produsul comandat are statusul „Precomanda” si presupune o comanda speciala la producator pentru produsul ales. De regula, produsele nu sunt de serie, se aduc doar pe comanda speciala, iar pentru lansarea comenzii la producator este necesar plata integrala in avans.

12.1.3. Valoarea produselor depaseste pragul de 5.000 RON iar opțiunea de livrare este prin curierat rapid. In acest caz, pretul va fi achitat integral in avans, online sau prin transfer bancar.

12.2. Cuantumul avansului in toate situatiile prevazute la punctul 12.1 variaza in functie de natura produsului si valoarea acestuia intre 5-100% din valoarea totala.

12.3. Plata catre Sanistore.ro se va face prin transfer bancar, pe baza unei facturi proforme transmise de catre un operator al Site-ului sau pe baza facturii proforme receptionate in urma unei Comenzi plasate in site. In cazul facturii proforme emise automat in urma Comenzii in Site, este recomandat sa asteptati confirmarea telefonica sau prin email din partea unui reprezentant al Site-ului.

12.4. Factura proforma nu reprezinta o obligativitate a Site-ului pentru disponibilitatea produsului, nu reprezinta o confirmare a comenzii sau acceptarea contractului la distanta. Ea are rol orientativ si nu are valoare fiscala.

12.5. Imediat dupa efectuarea transferului, se va emite o factura fiscala de avans care va fi transmisa de catre un operator al Site-ului prin email.

12.6. Termenul de livrare pentru bunurile comandate prin achitarea unui avans difera in functie de producator, tara de origine a produselor si de circumstante independente de Site. Un termen de livrare aproximativ va poate fi oferit pe baza cererii de oferta de catre un reprezentant al Site-ului.

12.7. Se accepta o abatere de 30 zile fata de termenul estimat initial. Aceasta nu implica retragerea din contract sau anularea acestuia.

12.8. Pentru intarzieri de livrare mai mari de 30 zile, Clientul/ Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, fara penalizari si fara a-i fi imputate despagubiri. Rambursarea avansului se va face integral in maximum 10 zile de la notificarea retragerii in contul din care a fost facut transferul initial.

12.9. Fata de politica de retur, asa cum este ea prezentata in Site la adresa Returnare produse, retragerea din Contract dupa achitarea avansului se poate face doar in conditiile stipulate la punctul 12.8 atat de catre clienti persoane fizice, cat si juridice.

12.10. Produsele achitate cu avans aflate in situatiile de la punctele 12.1.1 si 12.1.2 se considera ca intra sub incidenta Art 16, punctul d) din OUG 34/2014 cu modificarile legii nr 157 din 22 iunie 2015: furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar si sunt considerate produse la care nu se poate invoca dreptul de retur.

13. GARANTIA

13.1. Toate bunurile comercializate de catre Sanistore.ro cu exceptia celor resigilate beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie facand cele resigilate), in ambalaje originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

13.2. In cazul Bunurilor vandute si livrate de Sanistore, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre importatorii produselor cu centre de service pe teritoriul tarii.

13.3. Garantiile pot fi transmise alaturi de produse in colet, fie in format electronic dupa livrarea bunurilor. In ambele variante, garantia este valabila incepand cu data livrarii.

13.4. In cazul in care garantia nu v-a fost transmisa nici fizic nici electronic in 48 (patruzeci si opt) ore de la livrare, va rugam sa ne sesizati acest aspect fie pe email la adresa: office@banyodesign.ro sau telefonic la numarul de telefon: 0745140056.

13.5. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori sau importatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzeci si opt) ore de la receptionarea produselor, conform specificatiilor de la punctul 13.4.

14. CONDITII DE NEACORDARE A GARANTIEI.

14.1. Garantia NU se acorda produselor, partilor de produs sau componentelor care, in opinia Vanzatorului sau a service-ului autorizat (mentionata in scris) s-au defectat datorita:

  • greselilor de instalare, setare si/sau intretinere, de transport; 
  • neglijentei sau neatentiei (neobservarea sau nerespectarea informatiilor din instructiunile de utilizare, nerespectarea parametrilor de alimentare de exemplu tensiune, frecventa);
  • utilizarii produselor in conditii neadecvate (calitatea necorespunzatoare a apei, prize fara impamantare , tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, in conditii de umiditate, praf, noxe, sub actiunea substantelor chimice etc.
  • interventiilor mecanice sau plastice asupra produselor de catre persoane neautorizate;
  • schimbarii starii originale a aparatului cauzata de pastrarea in conditii improprii si de intemperii;
  • accidentelor mecanice, electrice, electromagnetice, chimice etc (componente/piese arse sau plesnite, surse defecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interior);

15. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

15.1. Proprietatea asupra bunurilor va fi tranferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului. Conform Art. 20 din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.

16. RASPUNDERE

16.1 Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezulat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

16.2 Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

16.3 Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizatii continutului si/sau la data plasarii comenzii.

16.4 Ulterior crearii Contului, utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

16.5 Vanzatorul isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificari ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificari ale cerintelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site.  In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe Site versiunea modificata a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

17. INSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI

17.1. Inscrierea de Review-uri/Comentarii se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiuniea “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

17.2. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

17.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

  • sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
  • sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv;
  • sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;
  • sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
  • sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
  • sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
  • sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
  • sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii care sa contina materiale de natura publicitara;
  • sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

17.4. Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review,  Utilizatorul/Clientul/ Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Rating-ul este incadrarea gradului de satisfactie a Cumparatorului pe o scala de la 1 la 5 stele (unde 1 stea reprezinta cel mai mic grad de satisfactie si 5 stele reprezinta gradul maxim de satisfactie). Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a  Rating-ului general.

17.5. Cand un Review/Comentariu este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.

17.6. In cazul in care  Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii in sectiunea “Review-uri”.

17.7. Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie adresa de email office@banyodesign.ro. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

17.8. Cumparatorul va primi, din partea Vanzatorului, dupa intrarea in posesia produsului/serviciului cumparat, o invitatie prin e-mail de a plasa o opinie personala (review) pentru produsul/serviciul respectiv. Cumparatorul nu este obligat sa plaseze aceasta opinie, dar poate ajuta ceilalti cumparatori sa imbunatateasca experienta de cumparare. Este importanta atitudinea corecta si responsabila din partea fiecarui Cumparator.

18. PRELUCREAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

18.1. Sanistore este un brand care apartine societatii Banyo Design Shop SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Str Baia Mare, Nr.2, Bloc 4, Sc A, Sector 3, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/8233/2015, cod unic de inregistrare fiscala RO 34738429, fiind notificata in calitate de imputernicit in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal al ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) sub numarul 18012/zz.ll.aaaa (conform art. 20 alin (5) si art. 24 alin. (3) din legea nr. 677/2001).

18.2. Orice informatie cu caracter personal transmisa de Cumparator prin intermediul site-ului Vanzatorului este protejata, pastrata in conditii de maxima securitate si utilizata numai in scopurile agreate de Utilizator/Client/Cumparator in momentul colectarii, asa cum sunt prevazute in Politica de prelucrare date cu caracter personal {hyperlink catre pagina Date cu caracter personal din footer}, conform legilor in vigoare. Cumparatorul are posibilitatea de a modifica singur informatiile cu caracter personal furnizate.

18.3. Cumparatorul isi exprima acordul sau pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzatorului pe adresa de email furnizata la plasarea unei comenzi sau crearea unui cont.

18.4. Mai multe detalii despre prelucrarea datelor cu caracter personal se gasesc in sectiunea Date cu caracter personal.

19. FORTA MAJORA SI LITIGIILE

19.1. Niciuna dintre partile contractante nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

19.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

20. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

20.1. Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizator/Cumparator se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.