Formular retragere

Stimate Client, dacă doriți să renunțați la unul dintre produsele achiziționate de pe Sanistore.ro, vă rugăm să completați formularul de mai jos:

Către SC Banyo Design Shop SRL, str. Baia Mare, nr.2, Sector 3, București, telefon: 0745140056, email: office@banyodesign.ro, prin completare furmularului de mai jos ddoresc să vă informez cu privire la retragerea mea din contractual de vânzare:

    Contul IBAN în care se returnează contravaloarea*

    Nume și prenume titular IBAN*

    Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificările Legii nr. 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat Clientului/Consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnata de acesta, alta decât transportatorul, intra în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat Clientului/Consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opțiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului față de transportator.

    Coletele care se livrează cu opțiunea Verificare colet și care au fost recepționate de client sub semnatură, nu se pot schimba sau returna în cazul în care sunt deteriorate. Se presupune că, verificând coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului în momentul livrării prin recepționarea acestuia. Reclamațiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar în cazul în care se dorește returul produsului în cauză, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursată clientului va fi redusă cu contravaloarea daunelor.

    ATENȚIE!

    Nu se acceptĂ pentru returnare produsele care fac obiectul Art. 16 din OUG 34/2014 (exemplu: capace de toaletă, perii de wc și alte articole ce nu pot fi returnate din motive de igienă)

    Produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgărieturi, șocuri sau urme evidente de utilizare, etc. vor fi evaluate din punct de vedere al costurilor necesare aducerii produsului la starea inițială, urmând să fie rambursată clientului numai diferența dintre prețul plătit și costul de aducere la starea inițială.

    Acest formular nu este obligatoriu, dar completarea lui ajută să vă procesăm mai usor și mai rapid cererea de returnare a produsului/produselor. Vă mulțumim!