Returnare produse

POLITICA DE RETUR

Conform prevederilor art. 9 din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.

Astfel, dacă nu sunteți pe deplin multumiți de performanțele sau caracteristicile produsului achiziționat online de pe site-ul www.sanistore.ro, îl puteți returna, pe cheltuiala dumneavoastra, prin livrare personală sau folosind serviciile unui curierat rapid în oricare dintre showroom-urile Sanistore la adresa: Destinatar Banyo Design Shop SRL, Bucurețti, Sector 6, str. Valea Cascadelor nr. 23, stand U1-U7, sau stand E3-E4, sau stand D3-D4, sau stand Z1-Z2, pe cheltuiala dumneavoastră, în termen de 14 zile calendaristice, începând de la ziua intrării în posesia fizică a produsului, conform regulilor de retur ce urmează:

  • aveți dreptul de a returna un produs în termen de 14 zile calendaristice fără a fi nevoit să justificați în vreun fel această decizie;
  • produsul trebuie să fie în starea de la vânzare, însoțit de toate accesoriile, manualele de utilizare și eventualele softuri incluse, precum și certificatul de garanție (original), iar cutia acestuia să nu fie deteriorată
  • nu se acceptă pentru returnare produsele care fac obiectul Art. 16 din OUG 34/2014 (exemplu: capace de toaletă, perii de toaletă si alte articole ce nu pot fi returnate din motive de igienă);
  • termenul de 14 zile prevăzut mai sus se calculează de la data la care ați intrat în posesia fizică a produsului;
  • înainte de expirarea perioadei de retur, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract folosind Formularul de Retragere (hyperlink către pagina Formular Retragere din site) sau prin email la adresa office@banyodesign.ro.

Contravaloarea produselor achitate se va face în termen de 14 zile de la data notificării retragerii din contract dar nu mai devreme de data la care produsul este returnat, în caz contrar putem amâna restituirea contravalorii până când acesta ajunge fizic în stocul Banyo Design Shop SRL. Modalitatea de returnare a contravalorii bunurilor returnate este obligatoriu să fie menționată în notificarea de retragere din contract sau în formularul de retragere. Dacă solicitați returnarea într-un cont bancar, este necesar să ne comunicați contul IBAN și banca la care acesta este deschis. Suma aferentă returului se va achita doar în contul ce aparține persoanei către care s-a facturat prokdusul care face obiectul returului, nu se poate face către o terță persoană.

Conform Art. 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr.157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intra în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opțiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului față de transportator.

Coletele care se livrează cu opțiunea ‘Verificare colet‘‘ și care au fost recepționate de client sub semnătură, nu se pot schimba sau returna în cazul în care sunt deteriorate. Se presupune că, verificând coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului în momentul livrării prin recepționarea acestuia. Reclamațiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar în cazul în care se dorește returul produsului în cauză, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursată clientului va fi redusa cu contravaloarea daunelor.

Sunt exceptate de la dreptul de returnare la cumpărare următoarele produse:

  • produsele aprovizionate pe bază de precomandă/comandă specială.
  • produsele al căror preț depinde de fluctuațiile cursurilor de pe piața financiară care nu pot fi controlate de vânzător și care pot avea loc în timpul perioadei de retragere;
  • produsele executate după indicațiile consumatorului/clientului sau personalizate la cererea expresă a acestuia;
  • produsele susceptibile a se deteriora rapid;
  • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de Consumator;
  • produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri sau urme evidente de utilizare, etc. vor fi evaluate din punct de vedere al costurilor necesare aducerii produsului la starea inițială, urmând ca să fie rambursată clientului numai diferența dintre prețul plătit și costul de aducere la starea inițială.

Facilitatea de renunuțare la contract se aplică doar persoanelor fizice, conform legii.